"Somebody put something in my drink, I can´t think:"

Allmänt / "Somebody put something in my drink, I can´t think:", Ramones / Permalink / 0
Det där är en låttitel från Ramones för er som inte vet. :)
Tyvärr är inte låten lika bra som titeln men, men så kan det vara.
För mig skulle det egentligen vara te eftersom jag inte dricker.
Det är lite intressant med den här titeln då man kan tolka den på olika sätt.
Har någon stoppat något i drinken så det är därför han inte kan tänka ELLER är det så att han önskar att någon la något i den för han inte kan tänka utan drinken? Intressant! Hur eller hur är det så jag känner just nu!
Så till mina sista dagar då jag föll handlöst ner i hålet igen... Jag hatar det! Jag står inte ut med det! Jag vill inte leva med den där förbannade ångesten/depressionen en sekund till! Så försvinn!
Så har det varit lite trubbel med annat också.
De som känner mig vet att jag aldrig skulle lura, gå bakom ryggen eller göra orätt för mig. Sådana människor är det värsta jag vet så Nej, jag är inte den människan. De som tror det får gärna tro det även om det är tråkigt men jag får helt enkelt försöka skaka av mig det och gå vidare med de som vet vem/hur jag är. :)
Det har dock hänt lite roliga saker också då jag gick med på en fotosida på nätet och på 3 dagar har jag fått 7 best-of.the.days utmärkelser i olika kategorier. Det behövdes då mitt självförtroende när det gäller plåtningen inte är den bästa efter att varit utan den i 2 år. Så jag blev himskans glad! :)
Nu skriker min kudde efter mig så önskar er en god natt och en finfin morgondag! <3
 
 
Till top
http://output71.rssinclude.com/output?type=fb&id=954949&hash=ad720f3d4a7b4de05af63a012267ac12