Bokskriveri

Allmänt, Psykisk ohälsa / Annika Torstensson, Skriva bok / Permalink / 0
Som en del av er vet så håller jag på med en bok och det går sakta och hyfsat säkert framåt.
Det är en ganska jobbig process och kräver en massa energi och är terapi 24/7.
Men det här ska gå, det här är viktigt och jag med viss hjälp ska fixa det här. Det SKA bli bra och jag har inga tvivel på att det inte blir det. Bara den blir färdig så! :)
Vissa saker har jag inte så bra koll på så är det något som du tror att du kan tillföra så maila mig så blir jag glad! 
 
Det är tufft nu och det kan ta mig 3 dagar att ta mig till bibblan som bor typ bredvid mig. Lyckas jag ta mig ut något så innebär det horisontalläge ex antal dagar efteråt. Socialt umgänge är oftast helt omöjligt. Nej, det är inget roligt liv, det är egentligen i själva verket knappt något liv alls. Det är dock bara att bita ihop och utstå dagar och nätter och hoppas på att det vissa dagar fungerar hyfsat bra och leva på det tills jag lyckas nästa gång.
Jag frågar mig själv ganska ofta: Hur orkar jag? Vill jag det här? Svaret är: Jag har inte en aning mer än att jag vill vara kvar här och fortsätta se mina barn och Hannibalen. Så vill jag så oerhört mycket, för mycket och där kraschar jag när jag inte lyckas med det jag så gärna vill och brinner för. -Babysteps Annika!!! - Ja, men jag vet inte hur man gör då! Allt eller inget är ett av mina största problem nu när det är så här. 
Men vet ni, idag sken den gula bollen från himlen och jag lyckades ta mig till bibblan och bort till skrädderiet. Dock med boendestödet, men ändå. :) Nu är det vår!!! 
Kram på er! 
Till top
http://output71.rssinclude.com/output?type=fb&id=954949&hash=ad720f3d4a7b4de05af63a012267ac12