Ej sommardag

Allmänt, Foto / Permalink / 1
Idag gick vädret från att igår vara det här:
 
 
Till det här:
 
Inte riktigt så drastiskt kanske men heeelsike vad det blev kallt och blåsigt med en gång! Det är hög ogilla på det! Sommar kom genast tillbaka!!!
 
Måste erkänna att det dessutom är usel uppdatering på min lilla blogg nu!
Jag är osäker på om det händer för mycket eller för lite i mitt liv just nu... Men jag vet att jag saknar att plåta vackra människor och bra musiker. Mina ögon och huvud är inte riktigt med på det här med att plåta nu. Ska till ögonmottagningen på måndag så får vi hoppas att de kan få ordning på den defekten på mig också.
 
Nu hoppas vi på snar bättring på väderfronten och att vi alla får en alldeles underbar sommar med massa härligheter! :)
 
#1 - - pineapple resort:

Fina bilder! :)

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Amina

Till top
http://output71.rssinclude.com/output?type=fb&id=954949&hash=ad720f3d4a7b4de05af63a012267ac12