Avdelning 4

Modell: Rebecca Edstrand
Efter att ha varit sjuk i clostridier i mer än ett år pallade inte mitt psyke längre.
För 1,5 vecka sedan blev jag inlagd på avdelning 4. Det är den avdelningen som är lugnast.
Jag har vägrat att vara inlagd på sjukhus när det gäller det mesta. Efter mina förlossningar så har jag åkt hem snarast och när jag hade livmoderinflammation vägrade jag helt. Nu bad jag om det!
Jag kan inte minnas att jag någonsin mått så dåligt som jag gjorde nu. Det var helt kaos i skallen och absolut ingenting fungerade som det skulle i min kropp. Det är som om all skit som hänt under mitt liv skulle ta plats nu, all plats och det kanske behövdes, jag vet inte...
För faktum är ju att jag aldrig har mått så bra och haft det så bra som jag har haft i 3,5 år. Men det är tydligen så att det är då det kommer ifatt.
Att få Clostridium difficile när man har illamående/kräkfobi var inget bra för mig!!!
Just nu är jag hemma på permission och jag hoppas att jag klarar av kvällen och natten utan att få tokspel.
Håll gärna era tummar och tår att det ska funka för mig! :)
Puss & Kram!!! :)
 
 
 
Till top
http://output71.rssinclude.com/output?type=fb&id=954949&hash=ad720f3d4a7b4de05af63a012267ac12