If you want it! Get your pleasure from my pain!

Musikvideos, Psykisk ohälsa / Carlas Näsby, Don´t laugh at me, Doug Seegers, Lennart Andersson, ångest / Permalink / 0
Jag kan bjuda på det! :) Men minns att det kan vara din tur att må dåligt en annan gång! 
 
En del undrar över hur jag vill/orkar/kan vara så öppen med hur min hjärna och kropp inte fungerar som de "ska"!
Varför skulle jag inte? Det är så viktigt att belysa den psykiska ohälsan vi har och även hur psykvården fungerar.
När jag låg inlagd nu så hade de stängt en hel avdelning pga semestrar så de hade buntat ihop folk med schizofreni, psykoser, ätstörningar, självskadebeteende, ångest och ja alla slags diagnoser som finns.
Var då det ett lyckat drag ifrån landstinget? Hm, nä, knappast!!! Helt jävla idiotiskt drag!
Jag hoppas verkligen så få som möjligt behöver söka sig dit i sommar!
Själv har jag definitivt mått bättre än vad jag gör nu men jag hoppas och vill tro att det kommer bli bättre. Det SKA bli bättre! Ingen är värd att må dåligt, vare sig psykiskt eller fysiskt, inte ens jag! ;) För det här är ett rent helvete!!!
Jag har alltid haft svårt att sova ihop med andra människor. Även de jag bott ihop med. Nu är jag livrädd för att vara själv... Hur fungerar man liksom? Från en vecka till en annan. Jag går/åker ingenstans och jag orkar inte träffa folk, kan inte fokusera på saker och allt har blivit svårt att klara av, de enklaste saker.
När jag idag kollade på Doug Seegers låt/video med låten "Don´t laugh at me" så fick jag rubriken till det här inlägget. En del gottar sig i andras olycka och det är ju helt enkelt bara för tragiskt!
 
Lägger in den fina countrylåten med en oerhört tänkvärd text med Doug Seegers här också från en kväll på Carlas Näsby på Öland.
Filmat av Lennart Andersson
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top
http://output71.rssinclude.com/output?type=fb&id=954949&hash=ad720f3d4a7b4de05af63a012267ac12