Vila i frid Tommy

Personligt / Permalink / 0
På sista tiden har det kommit många tråkiga besked!
Flera som gått bort och nu har även Kalmars största musikprofil lämnat oss...
Tommy var en speciell människa och han och jag hade ofta olika åsikter om musik. Han visste mycket men när jag frågade vad han tyckte om en speciell låt med Ulf Lundell så failade han. Då visade det sig att han missat många av de senaste plattorna med mannen i fråga. Å andra sidan så sitter ju jag inte så ofta och lyssnar på musik som jag tycker är dålig, så jag förstår honom samtidigt. Det var nog vår största meningsskijaktighet, om Lundell är bra eller inte.
Han lyfte fram många, många nya musiker och jag fick faktiskt även honom att ta hit ett par stycken.
Många är de musikarrangemang som han stått för som jag har fotograferat på. Han ville ha bilder på alla och jag lyckades ge honom ett gäng bilder i alla fall.
 
Det är en stor förlust för Kalmars musikliv och för alla oss som rör oss i musikkretsen här!
 
Hoppas du fick med dig dina skivor och bilder till andra sidan! Vila i frid Tommy!!!
 
Till top
http://output71.rssinclude.com/output?type=fb&id=954949&hash=ad720f3d4a7b4de05af63a012267ac12