Vad är liv??? De sju livspelarna!

Kärlek / Permalink / 0
De sju dödssynderna har väl de flesta hört talas om någon gång, men de sju livspelarna? Den amerikanske cell- och molekylärbiologen Daniel E. Koshland Jr. har gett sig på den något utmanande uppgiften att försöka definiera vad liv är. Är ni intresserade av det så hittar ni mer om det här: http://www.ne.se/rep/vad-%C3%A4r-liv-de-sju-livspelarna
 
Vad är liv för dig?
Det som representerar liv för mig är de älskade barnen, kärleken, musik och att föreviga det på något sätt.
Hannibal ÄR liv! Jag förstår inte hur du orkar hålle det tempo du gör! Energiknippe med en massa kärlek i sig är för lite sagt! Jag älskar dig!!!
 
Barnen ÄR livet!!! Här lite trötta men ändå! :) Jag älskar er!!! ♥
 
Han var ganska cool redan då för ex antal år sedan! :) Fotograf: Vet ej!
 
Havet är liv!
 
Och trä...
 
Djur...
 
Växter...
 
Även om jag är mer intresserad av nuet och framtiden så är ju ändå historien en del av vårt liv så här får ni en trist bild på vårt vackra slott.
 
Till top
http://output71.rssinclude.com/output?type=fb&id=954949&hash=ad720f3d4a7b4de05af63a012267ac12