Valdoxan?

Personligt, Psykisk ohälsa / Permalink / 0
Tjo på er!
Hoppas ni har det toppen där ute i cybervärlden och framförallt i verkliga livet! :)
Jag har haft otroligt många och skumma drömmar sedan jag började med ny medicin. I natt drömde jag om att "vanliga" människor skulle få träffa olika artister. Man skulle vara två och två liksom och så skulle man få se deras hem för att senare på kvällen ha konsert med de olika. Jag fick mig tilldelad någon som hette Vibeke, vet ingen artist som heter så men hur eller hur så åkta vi långt in i en skog och parkerade och fick gå en lång bit till hennes hus som var ungefär som en fiskestuga och den var full av böcker. Hon bodde nära havet så vi skulle ner till stranden där som låg nerför ett brant stup som bestod av stenar i olika storlekar och former. Efter en bit så dök det upp en massa ormar som alla tittade på mig och högg efter mig. Flera stycken samtidigt. Det var riktigt läskigt och det var hundratals... Vi lyckades ta oss ner och fick gå en lång omväg när vi skulle upp igen och där var det inte riktigt lika många ormar. Vi kom upp och gick till bilen och jag var helt slut. Vaknade av att jag pratade och konserten fick inte rum i drömmen. Somnade om och drömmer att någon svart sörja rinner ur min mun, vaknar igen av att jag pratar. För ett tag sedan så drömde jag att Robert, min svärson satt i min säng. Jag såg bara konturerna av hans profil som var självlysande. Jag tittar upp och börja känna efter honom och frågar vad han gör här... Blev tvungen att gå upp och tända lyset och röka innan jag fattat att det inte var sant. Hm, hur mår jag liksom? Ska träffa läkaren i morgon och ska säga att jag vill nog minsann inte äta den här medicinen längre.
Ha´det finfint på er! <3
Till top
http://output71.rssinclude.com/output?type=fb&id=954949&hash=ad720f3d4a7b4de05af63a012267ac12