Enjoy some oldies! :)

Musikvideos / Permalink / 0
Det var ett tag sedan det hände någonting på musikfronten från mig, stor saknad på det!
Här kommer en liten återupplivning av ett par äldre videos som jag varit inblandad i.
"Here I am" är inspelad på Kalmar och Öland och till stor del i en majslabyrint och modellen är Maja Fogelberg.
"Last time" är ett bildspel med till stor del av bilder på Modellen Rebecca Edstrand, (saknar våra galenheter enormt...)
Min andra hälft ogillar skarpt bildspel till låtar men det får han stå ut med. ;)
Bägge låtarna är av Together Alone som består av Hannibal och lite av mig.
Sången står Hannibal för och jag ylar kör.
Dessa texter är skrivna av mig och finjusterade av Hannibalen!
 
 
Till top
http://output71.rssinclude.com/output?type=fb&id=954949&hash=ad720f3d4a7b4de05af63a012267ac12