Ängel

Musikvideos / Nostra Love, Ängel / Permalink / 0
Vi har alla någon som försvunnit ifrån oss!
Idag blev jag påmind om den här fina låten.

Kan det vara så att de som inte får leva
Är de som gör himmeln vacker för oss
Och kan det vara så att de som lämnar oss bakom
Är de som vakar över oss
Skyddar oss mot ondskan
Och kan det vara så att deras tårar faller till marken
Som regn mot din hud
En augustikväll som läppar mot din hud

Nånstans där uppe bland molnen
Måste det finnas en ängel för oss
Säg mig det är så
Nån som bryr sig om varför vi lever
Om vi lever eller dör

Kan det vara så att vissa föds till änglar
För att de trivs bäst uppe i det blå
Att få flyga över jorden och sprida kärlek över oss
De valdes för sin godhet
Och visst kan det vara så att de
Väntar där uppe på oss
Att få leva tillsammans igen

Nånstans där uppe bland molnen
Måste det finnas en ängel för oss
Säg mig det är så
Nån som bryr sig om varför vi lever
Om vi lever eller dör
Säg mig det är så
Säg mig det är så
Säg mig det är så

Vem tröstar dig nu
När dina tårar faller
Ner för din kind
All din längtan bränner
Djupa hål inom dig
Men vi håller dig hårt
Och delar din sorg

Nånstans där uppe bland molnen
Måste det finnas en ängel för oss
Säg mig det är så
Nån som bryr sig om varför vi lever
Om vi lever eller dör
Säg mig säg mig det är så
Säg mig det är så

Till top
http://output71.rssinclude.com/output?type=fb&id=954949&hash=ad720f3d4a7b4de05af63a012267ac12