Uffe Puffe

Konsertfoto, Musik / Haväng, Måne över Haväng, Ulf Lundell / Permalink / 0
Photo: Annika Torstensson|musicstage.se
 
 I år blir det tyvärr ingen Lundellkonsert för mig så jag hoppas på många youtubeklipp ifrån folk som lyckas fånga något intressant på konserterna. Så hoppas jag att ni alla som får se/höra honom får kanonspelningar att bära med er i minnet. Jag minns en i slottsruinen som var galet bra och det var en jäklans bilkö dit så man missade lite av början. Så går det när man är ute i sista sekund. Annars är Club Zebraturnen i Kalmar sporthall som är min favoritkonsert. Jag gick alldeles lyrisk därifrån och satt uppe hela natten och fortsatte mitt Lundell-lyssnande. Alldeles fantastisk konsert!
Som den nörd man är så har jag ju varit tvungen att besöka någon av de platser han sjunger om och det blev Haväng. Otroligt fint ställe, se bild nedan! Något sned horisont men det får ni leva med. :)
 
 
 
Till top
http://output71.rssinclude.com/output?type=fb&id=954949&hash=ad720f3d4a7b4de05af63a012267ac12