Här kommer ytterligare ett par behind the scenes-bilder

Behind the scenes / Aminaphoto, Annika Torstensson, Becca / Permalink / 0
Den här bilden blev ju helt sjukt galen! När vi satt och kollade igenom bilderna från sessionen så bara:
Men va fan! Det ser ut som du har stenbumlingen på handen!
Haha! Så kan det gå när man inte har ögonen med sig när man plåtar. ;)
Modell: Rebecca Edstrand
Photo: Jag
 
 
Här kommer ytterligare en bild från en av våra musikvideoinspelningar!
Söt gris!!! ♥
Modell: Hannibal
Photo Jag
 
 
Det viktigaste när jag fotograferar är att vi har kul!!!
Att det är avslappnat och att vi kan spåra ur utan att skämmas.
Jag har jobbat med ett par fotografer och modeller där det har blivit väldigt stelt och konstigt. Då försvinner glädjen i det hela.
Den här bilden är glädje för mig!
Modell Rebecca Edstrand
Photo: Jag
 
 
Till top
http://output71.rssinclude.com/output?type=fb&id=954949&hash=ad720f3d4a7b4de05af63a012267ac12